-40%
-40%A Facebook kora

A Facebook kora

Bolti ár: 3 900 Ft
Internetes ár: 2 340 Ft

Az internetes közösségi hálók felhasználása piackutatáshoz, értékesítéshez és újításhoz

Készleten

Cikkszám: 106902
Kategóriák: , , Szerző: Kiadó: Kiskapu Kft.
A kiadás időpontja: 2011-04-30
Kérdésem van
  • Leírás
  • További információk
  • Vélemények (0)

Függetlenül attól, hogy üzleti vállalkozásunk vagy szervezetünk milyen célokat tűzött ki maga elé, ez a könyv segít, hogy a közösségi hálózatok kiaknázásával elérjük őket. A közösségi hálózatok elismert szakértője, Clara Shih, hatékony új ötleteket, bevált módszereket és könnyen hasznosítható teendőlistákat gyűjtött össze, telis-tele a való életben már bizonyított megoldásokkal. Shih könyvét vállalkozók, marketingesek, illetve értékesítési, ügyfélszolgálati, termékfejlesztési vagy munkaerő-felvételi területen dolgozó szakemberek egyaránt haszonnal forgathatják: a szerző bemutatja, hogyan mozdulhatunk el a közösségi hálózatok taktikai, követő használata felől a stratégiai, irányító megközelítés felé, és hogyan mérhetjük pontosan a sikert.
A magyar változat a könyv jelentősen bővített második angol nyelvű kiadása nyomán készült, amely gyakorlati módszereket mutat be a hipercélzott hirdetésekre, a reménybeli vásárlók figyelmének felkeltésére a Twitter és a LinkedIn segítségével, a változó közösségi szabályok követésére, és így tovább. A kötetben ezen felül több mint három tucat világhírű szakértő működött közre vendégszerzőként; többek között Don Tapscott író, és a Harvard Business School professzora, Mikolaj Piskorski. Ebben a kiadásban vadonatúj fejezetek szólnak az ügyfélszolgálatról és az ügyféltámogatásról, amelyek ma a közösségi hálózatokra épülő üzlet leggyorsabban növekvő területei. Shih emellett külön tanácsokat ad a kisvállalkozásoknak, az egészségügyi és oktatási intézményeknek, a közhasznú szervezeteknek és a politikai kampánystáboknak is – így lesz ez a könyv az első számú, nélkülözhetetlen útmutató a közösségi hálózatok használatához minden szervezet számára.

Öt új fejezet: tervezés/mutatók, ügyfélszolgálat és még sok minden más
Új, átdolgozott esettanulmányok
Új tanácsok olyan világhírű vendégszakértőktől, mint például Charlene Li
Új, azonnal hasznosítható „tennivalólisták” minden fejezet végén
Új Facebook-vitaszálak és még sok minden más

További információk

Szerző

Clara Shih

Kiadó

Kiskapu Kft.

Oldalszám

504

Kötés Típus

Papír

Kiadás dátuma

2011-04-30

ISBN

9789639637801

Várható szállítás

1-2 munkanap

Vélemények

Még nincsenek értékelések.

“A Facebook kora”értékelése elsőként