Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

NEVEK HARCA

Ár:
4.990 Ft
3.693 Ft
Kedvezmény: 1.297 Ft
Kedvezmény: 26%
Cikkszám: 125126
ISBN: 9789630893060
Központ: 58 Darab raktáron
Boltok: Előjegyezhető (6-12 munkanap)
Menny.:Darab

Ingyenes szállítás 10.000 Ft feletti rendelés esetén

INGYENES szállítás 18 000 Ft-tól.

Tartalom és részletes adatok

Tartalom: Mi az a személyes márka és hogyan tud egy vállalkozó üzleti előnyre szert tenni a segítségével?
Nagy Krisztina könyve nem „szakirodalom” a hagyományos értelemben, inkább szórakoztatva, különböző nézőpontokat bemutatva tanító, valódi tapasztalatokon és ügyfélmunkán alapuló olvasmány.
A könyvből kiderül, hogy melyik az a három fontos építőelem, amelyek segítségével erős, egységes és a célcsoport számára vonzó üzleti énmárka építhető, és hogyan használhatjuk ezeket szinte minden helyzetben arra, hogy elérjük a hosszú távú üzleti céljainkat.

BESZÁLLÍTÓ HARMOPRESS KFT
KIADÓ HARMOPRESS
NYELV MAGYAR
SZERZŐ NAGY KRISZTINA
KÖTÉSTÍPUS PUHATÁBLÁS
OLDALSZÁM 255

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés