Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

MENEDZSERMŰVÉSZEK-MŰVÉSZMENEDZSEREK

Ár:
3.990 Ft
2.953 Ft
Kedvezmény: 1.037 Ft
Kedvezmény: 26%
Cikkszám: 114366
ISBN: 9789638902481
Központ: 26 Darab raktáron
Boltok: Előjegyezhető (6-12 munkanap)
Menny.:Darab

Ingyenes szállítás 10.000 Ft feletti rendelés esetén

INGYENES szállítás 18 000 Ft-tól.

Tartalom és részletes adatok

Tartalom: Bár nehéz elhinni, de ma is vannak sikeres vállalkozások, kicsik is, nagyok is, hazaiak is, nemzetköziek is. Dr. Bíró Péter, a „Menedzserművészek – Művészmenedzserek” c. könyv szerzője az általa feldolgozott 33 sikertörténetben azt vizsgálja, hogyan képesek a bemutatott cégek eredményesen működni? „A szerző könyvében olyan – Magyarországon is ismert és tevékenykedő – vállalatok és szervezetek történetét írja le, amelyek a mai turbulens gazdasági viszonyok közepette is sikeresek. A szerző törekvése az, hogy az olvasónak ne csak a vállalkozás sokszor önmagában is érdekes, sőt izgalmas történetét mesélje el, hanem rávilágítson a siker titkára. Ez a titok az, amely az olvasót arra készteti, hogy az egyik esetet, a másik után olvassa el, és fedezze fel, amitől egy-egy gazdasági vállalkozás, kulturális szervezet unikálissá, egyedivé válhat. Ez a titok lehet a termék maga, a vezetők személyisége, az alkalmazott stratégia, a személyzet odaadása, és legtöbbször az egyedi stílusú marketing, és azon belül is a marketingkommunikáció. „- írja Dr. Rekettye Gábor marketig professzor, a kötet egyik lektora. „A mű egyik fő értéke, hogy az elméletet a gyakorlatban megfoghatóvá teszi. Ráadásul, friss hazai példákkal, így a leírtak, egy-egy tipp azonnal gondolkodásra késztet, hogyan építheti be az olvasó saját munkájába. Az olvasó pedig lehet brand menedzser, marketinges, vagy éppen cégvezető, aki a saját munkájához szeretne inspirációt. Lehet diák, aki az elmélet gyakorlati alkalmazását, az életet szeretné megismerni. És lehet olyasvalaki, aki tágabban érdeklődik a társadalmi - gazdasági - kulturális folyamatok iránt.” – olvassuk dr. Papp-Váry Árpád, a BKF dékánja, Márkadoktor, a kötet másik lektorának értékelésében.

BESZÁLLÍTÓ A4C MARKETING KFT.
KIADÓ T.BÁLINT
NYELV MAGYAR
SZERZŐ BIRÓ PÉTER
KÖTÉSTÍPUS PUHATÁBLÁS
OLDALSZÁM 280

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés