Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

MARKETING STRATÉGIA

Ár:
3.490 Ft
2.443 Ft
Kedvezmény: 1.047 Ft
Kedvezmény: 30%
Cikkszám: 148853
ISBN: 9789634433996
Központ: Utolsó 1 Darab raktáron
Boltok: Előjegyezhető (6-12 munkanap)
Menny.:Darab

Ingyenes szállítás 10.000 Ft feletti rendelés esetén

INGYENES szállítás 25 000 Ft-tól.

Tartalom és részletes adatok

Tartalom: Miután azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési üzenetét úgy, hogy vásárlásra késztesse az embereket. Miért kellene foglalkozniuk vele? Hogyan ragadja és tartsa meg figyelmüket kevesebb, mint 5 másodperc alatt? Itt képesnek kell lennie arra, hogy rábírja a potenciális ügyfeleket termékének megvásárlására. Nyilvánvaló, hogy miért van szükségük a termékére. Hisz benne és úgy gondolja, mindenkinek hinnie kellene. Alapvető, hogy megfogalmazza, mi is a terméke vagy szolgáltatása és mit nyújt ez a fogyasztónak.

BESZÁLLÍTÓ LÍRA KÖNYV ZRT.
KIADÓ PUBLIO KIADÓ
NYELV MAGYAR
SZERZŐ JANI DÁNIEL
KÖTÉSTÍPUS PUHATÁBLÁS
OLDALSZÁM 106

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés