GYIK

Gyakran ismételt kérdések – válaszok.

 

  • Miért előnyös, ha regisztrálok?
  • Mit csinálnak az adataimmal?
  • Személyesen hol vehetem át a rendelésem?
  • Lemondhatom a rendelésemet?
  • Mennyi időt vesz igénye a megrendelés teljesítése?
  • Bankkártyával is fizethetek? Milyennel? Biztonságos bankkártyával fizetnem?
  • Nem sikerült bankkártyával fizetnem, mi lehet a gond?
  • Kifizettem online a rendelésem, de nem tudják teljesíteni, ilyenkor mi a teendő?
  • Nyomdahibás könyvet kaptam, kicserélhetem?
  • Hány óráig kell elküldenem a rendelésem, hogy másnap megérkezzen?
  • Megadhatom, mely napszakban kérem a futárszolgálattól a termék kiszállítását?
  • Módosíthatom a futárnál a kiszállítás napját?
  • Utánvéttel is rendelhetek külföldre?
  • Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről, mi lehet az oka?
  • Összevonható két rendelésem?
  • Mennyi a szállítási költség belföldre?
  • Külföldre hova szállítanak és mennyibe kerül?
  • Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?
  • Nem tudok belépni, mit tegyek?
  • A Közösségi belépés gomb mire való?

A webboltban történő vásárlás nincsen regisztrációhoz kötve, a legszükségesebb adatok megadását követően fiók létrehozása nélkül is vásárolhatsz. A regisztrációra a be/ki lépés ikonra kattintva, a Fiókom, és a Pénztár oldalon is lehetőség van. A regisztráció során csak e-mail cím és jelszó magadása szükséges, így csak néhány másodpercet vesz igénybe.

Regisztrált felhasználóink:

  • Nyomon követhetik rendeléseik állapotát.
  • A kívánságlistához adott könyveket, -melyeket csak később szeretnének megvásárolni- másik számítógépen is elérhetik.

A rendelés teljesítése érdekében, kommunikációs célokra használjuk fel. Részletes adatvédelmi és adatkezelési szabályzatunkat Ezen az oldalon. találod.

Ingyenesen az Anima könyvesboltokban. 10.000,-Ft összeget meghaladó vásárlás esetén a Pick Pack Pontokon ingyenesen, egyéb esetben 800,-Ft szállítási költség megfizetése mellett.

Igen. Ha még nem vetted át, csak egy emailt kell küldened, nincs szükség semmilyen indoklásra. Kérjük, hogy ilyen esetben mielőbb jelezd a lemondási szándékodat, mert így sok felesleges munkától kímélhetsz meg minket (utánajárás, beszerzés, boltból visszakérés, csomagolás, kiszállítás, stb.).

A megrendelések feldolgozása általában két napon belül megtörténik. Előfordulhatnak azonban olyan esetek, amikor ennél több időre van szükségünk a megrendelés teljesítéséhez. Ennek több oka lehet: pl. ha korlátozott készletű könyvet is rendeltél, akkor annak beszerzése hosszabb időt vehet igénybe. Ha a rendelésed “előkészületben” jelzésű könyvet is tartalmazott -ami még nem jelent meg-, és a szállítást más termékekkel együtt igényelted, akkor előfordulhat, hogy a megrendelés teljesítése a “előkészületben” jelzésű könyv megérkezéséig felfüggesztésre kerül. Ha úgy véled, hogy már meg kellett volna érkeznie a rendelésednek, kérjük jelezd munkatársunknak, aki tájékoztatást tud adni rendelésed állapotáról.

A BANKKÁRTYÁS FIZETÉS LEHETŐSÉGE OLDALUNKON KIALAKÍTÁS ALATT VAN. KÉRJÜK EGYELŐRE MÁS FIZETÉSI FORMÁT VEGYÉL IGÉNYBE.

A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a K&H Bank weblapjára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadja. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Ha nem vagy biztos benne, érdeklődj a bankodnál, hogy kártyád felhasználható-e internetes vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

K&k bank

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS LEHETŐSÉGE OLDALUNKON KIALAKÍTÁS ALATT VAN. KÉRJÜK EGYELŐRE MÁS FIZETÉSI FORMÁT VEGYÉL IGÉNYBE.

Sikertelen tranzakció esetén a bank hibaüzenetben közli a hiba okát. Ha a hibaüzenetből nem derül ki egyértelműen mi lehet a probléma oka, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.

Amennyiben korábban megadtad bankszámlaszámodat, vagy banki utalással rendezted a vételárat, nincs további teendőd. A kifizetett vételárat automatikusan visszautaljuk. Amennyiben nem rendelkezünk a számlaszámoddal, kérjük, hogy küldd el nekünk, hogy az utalást indítani tudjuk. (Ilyenkor kapcsolattartónk közvetlenül is keresni fog levélben.)

Igen. Kérjük jelezd ügyfélszolgálatunknak a Kapcsolat oldalon, kollégánk intézkedni fog a termék cseréjéről. A cseredarab átvételére bármelyik -kiválasztott- boltunkban lehetőséged van, vagy -igény esetén- díjmentesen kiszállítjuk a megadott címre.

Amennyiben déli 12 óráig megkapjuk a rendelésedet, és raktárról tudjuk teljesíteni (ami az esetek túlnyomó részében megoldható), akkor lehetőség van másnapi futárszolgálati kiszállításra. Ha a rendelt termék korlátozott készletű, esetleg valamelyik boltból kell bekérnünk, vagy a kiadótól beszereznünk, a megrendelés teljesítése több napot is igénybe vehet.

A megrendelés elküldését megelőzően a megjegyzés rovatban jelezheted, hogy mely napszak volna számodra a legmegfelelőbb a termék átvételére. Mi továbbítjuk megjegyzésedet a futárszolgálatnak ahol -lehetőség szerint- figyelembe veszik az igényeket. Miután a futárnak sok szállítást kell adott napra beütemeznie, vállalásában a csomagok 8-17 óra között történő kiszállítását tudja garantálni.

Igen, amikor a csomag beérkezik a futárcég központjába, értesítést küld erről e-mailben és – amennyiben megadtál mobilszámot- SMS-ben is. Erre az üzenetre válaszolva megadhatsz egy másik napot az átvételre.

Nem, külföldre csak bankkártyával kifizetett rendeléseket szállítunk.

Előfordulhat, hogy levelünket technikai okokból nem kapod meg. Visszaigazolást minden esetben küldünk, ha mégsem kaptál ilyen levelet, ellenőrizd a megadott e-mail címet. Helyesen megadott e-mail cím esetén, kérjük jelezd a hibát ügyfélszolgálatunknak.

Igen, az egymást követően feladott rendeléseket, egy csomagban fogjuk kiküldeni.

A szállítás költségét a rendelés értéke határozza meg, belföldre: 2000Ft alatt 1100Ft, 2001-5000Ft között 800Ft, 5001-10000Ft között 600Ft, 10000Ft felett pedig INGYENES.

Szállítási díjtáblázatunkat a Szállítasi dijak menüpontban tekintheted meg.

A nemzetközi szállítási díjak táblázatát a Szállítasi dijak menüpontban tekintheted meg.

Ezen a linken e-mail címed megadásával új jelszót igényelhetsz.

Ellenőrizd, hogy helyesen adtad-e meg az email címed és a jelszavad. Ha ezen a címen igényelt új jelszóval sem sikerül a belépés, írd meg nekünk a problémát.

Ha van Facebook azonosítód, akkor ezzel egy kattintással be tudsz lépni, nem kell megadni az e-mail címet és a jelszót.