Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

BORKOMMUNIKÁCIÓ - ASZÚTÓL A ZENITIG

Ár:
7.990 Ft
5.593 Ft
Kedvezmény: 2.397 Ft
Kedvezmény: 30%
Cikkszám: 147944
ISBN: 9786155164385
Központ: Előjegyezhető (6-12 munkanap)
Menny.:Darab

Ingyenes szállítás 10.000 Ft feletti rendelés esetén

INGYENES szállítás 25 000 Ft-tól.

Tartalom és részletes adatok

Tartalom: Bor. A magyar ember különleges kapcsolatot ápol vele. Érdemes tudni, hogy a legtöbb európai nyelv a latin vino szóból eredezteti a bor megnevezését, kivéve a görög és a magyar nép.
A borkommunikáció területe kifejezetten azzal foglalkozik, hogyan beszéljünk erről a sajátos termékről, hogyan márkázzuk és hogyan adjuk el a bort, hogyan lehet hatékony és a fogyasztókat megfelelően megcélzó borleírásokat készíteni, milyen egyedi jellemzői vannak a borújságírásnak, azaz a borról szóló és a borral történő kommunikáció teljes spektrumát lefedi.
A Századvég Kiadó nagy vállalkozásba kezdett: az egyedülálló és teljesen újszerű Borkommunikáció kötet e széles témakör minél nagyobb szeletét kívánja lefedni, húsz szerző és harmincnál több fotográfus közreműködésével. Az impozáns kiállítású, egyben informatív kötet nem titkolt célja a borkommunikációs alapvetésen túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése.

BESZÁLLÍTÓ SZÁZADVÉG POLITIKAI ISKOLA ALAPÍTVÁNY
KIADÓ SZÁZADVÉG POLITIKAI ISKOLA ALAPÍTVÁNY
NYELV MAGYAR
SZERZŐ VESZELSZKI ÁGNES
KÖTÉSTÍPUS KEMÉNYTÁBLÁS
OLDALSZÁM 302

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés