BORKOMMUNIKÁCIÓ - ASZÚTÓL A ZENITIG
Cikkszám: | 147944 |
ISBN: | 9786155164385 |
Központ: | Előjegyezhető (6-12 munkanap) |
|
Tartalom és részletes adatok
Tartalom: Bor. A magyar ember különleges kapcsolatot ápol vele. Érdemes tudni, hogy a legtöbb európai nyelv a latin vino szóból eredezteti a bor megnevezését, kivéve a görög és a magyar nép.
A borkommunikáció területe kifejezetten azzal foglalkozik, hogyan beszéljünk erről a sajátos termékről, hogyan márkázzuk és hogyan adjuk el a bort, hogyan lehet hatékony és a fogyasztókat megfelelően megcélzó borleírásokat készíteni, milyen egyedi jellemzői vannak a borújságírásnak, azaz a borról szóló és a borral történő kommunikáció teljes spektrumát lefedi.
A Századvég Kiadó nagy vállalkozásba kezdett: az egyedülálló és teljesen újszerű Borkommunikáció kötet e széles témakör minél nagyobb szeletét kívánja lefedni, húsz szerző és harmincnál több fotográfus közreműködésével. Az impozáns kiállítású, egyben informatív kötet nem titkolt célja a borkommunikációs alapvetésen túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése.
BESZÁLLÍTÓ | SZÁZADVÉG POLITIKAI ISKOLA ALAPÍTVÁNY |
KIADÓ | SZÁZADVÉG POLITIKAI ISKOLA ALAPÍTVÁNY |
NYELV | MAGYAR |
SZERZŐ | VESZELSZKI ÁGNES |
KÖTÉSTÍPUS | KEMÉNYTÁBLÁS |
OLDALSZÁM | 302 |