A GAZDAG MARKETINGESEK TUDÁSTÁRA
Cikkszám: | 151915 |
ISBN: | 9786155263422 |
Központ: | 51 Darab raktáron |
Boltok: | Előjegyezhető (6-12 munkanap) |
|
Tartalom és részletes adatok
Tartalom: Robert T. Kiyosaki, - a Szegény papa gazdag papa c. bestseller szerzője - egyik könyvében azt írta, hogy az egyik nagy különbség a gazdag emberek és a szegény emberek között abban áll, hogy milyen szavakat, milyen kifejezéseket használnak.
Bármilyen új dologba kezdünk bele, vagy valami merőben újat tanulunk, nyilvánvaló, hogy a szakmai szókincsünk igencsak szegényes. Nincs ez máshogy a marketing tekintetében sem. Kezdőként természetes, hogy sokan szegényes marketing szókinccsel rendelkeznek. Nem ismernek szakkifejezéseket, így használni, alkalmazni sem tudják ezeket semmilyen módon.
Ez a tudástár arra vállalkozik, hogy megmutassa, megtanítsa a marketinggel kapcsolatos legfontosabb kifejezéseket a helyén használni. Legyen az az áremelés pszichológiájától kezdve az upsell ajánlatokon át a legendás élmény nyújtásán keresztül számtalan dologig.
A könyv 52, olyan marketinghez köthető taktikai elemet, tippet tartalmaz, ami nem hiányozhat egy vállalkozó eszköztárából sem.
Pongor-Juhász Attila, Borbély Bence, Dr. Pető Bence, Berka László
BESZÁLLÍTÓ | PONGOR PUBLISHING |
KIADÓ | PONGOR PUBLISHING |
NYELV | MAGYAR |
SZERZŐ | PONGOR-JUHÁSZ ATTILA |
KÖTÉSTÍPUS | PUHATÁBLÁS |
OLDALSZÁM | 60 |